diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Valborgsmässoafton 2016

Publicerad 2016-04-30 22:31:47 i

Snabbtripp in till stan blev det efter att vi gjort melodikrysset. Köpte en barntröja med brandbilar på :-D

Liam och hans föräldrar kom hem till oss och överaskade tidigt på morgonkvisten .

Mitt på dagen åkte de på maskinvisning (med maken min) och på eftermiddagen  kom de och våran son och flickvännen hit så vi kunde fixa grill-middag tillsammans.

Lugn och skön Valborgsmässoafton har vi haft .
Vi avrundade kvällen med spel. 
Riktigt mysig dag!

Jag tog även sprutan idag.Så nu hoppas jag på snabbare bättring i min kropp. 

Imorgon bitti har vi "främmandet" kvar i huset så då får jag fortsätta mys och bus med Liam.Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela