diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

förskyld som andra

Publicerad 2015-09-30 08:35:44 i

Jag är förskyld precis som så många andra i min närhet.
Igår natt svällde hals körtlar igen så det känns ont o svårt att andas o svälja." Feber  steg i pannan"
Det är en vanlig jävla skit förkylning. 

Jag kan oxå vara som vanliga människor : Sjuk och inte bara ha konstiga diagnoser.

Igår kurade jag ned mig på soffan med honungs tee och filmer.
Jag tror  kureringen  fortsätter idag på samma sätt.
TUR att mina svärisar ville promenera hundarna så jag slapp det igår.Det är den hjälp jag vill ha just nu...och att Maken fixade/fixar middag.

Vad tråkigt det måste vara  för folk som inte har familj vänner som bryr sig när man är sjuk,man känner sig så klen så då behövs den där lilla hjälpen så mycket.
Men ändå inte för mycket.man orkar inte vara så trevlig liksom...lagom är bäst.
Som en äkta Svensk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela