diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Älskade mamma

Publicerad 2015-04-30 10:04:56 i

Det är jobbigt är overkligt och totalt obeskrivligt.

Jag har ingen levande mamma längre.

Det gör så himla ont i mitt hjärta min mamma dog hemma i lördags.
Alldeles plötsligt och Ingen INGEN trodde döden var så nära!

Gårdagen blev så jobbig då jag läste  mammas fina annons i tidningen.

Vi har stor sorg ,men jag är så tacksam att vi är så många fina människor i vår familj.

 Vi bär det jobbiga tillsammans och låter varandra gråta ,skratta ,vara tyst,prata eller glömma för stunden.

Detta är nödvändigt för att vi skall orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela