diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Dagenefter

Publicerad 2014-09-29 23:48:22 i Allmänt,

Att ha en kropp som blir blytung av att göra nånting är tungt. Jag peppar upp mig i min hjärna med psykologiska hjälpmedel jag lärt mig genom åren men kraften tar ändå Slut.
Min högsta önskan är att orkat/klarat av att ha ett förvärvsarbete som kört slut på min dagsenergi efter ett jobbigt arbetsplats men detta kommer jag aldrig få uppleva,tyvärr.
Mitt arbete består numera och i min framtid, av att orka leva.Orka skratta.Orka äta.Orka glädjas.
Skratt är medicin men kroppen blir inte botad.
Ikväll har jag varit med på ett kort möte för revy planering. Timmarna innan avfärd dit skrek min energi SKIT I ALLT! Fast att jag vet att detta möte ger mig glädje så vill jag inte liksom ...Min "arbetsdag" att ha levt har kört Slut på min energi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela