diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

EN BRA DAG

Publicerad 2014-02-28 23:10:00 i Allmänt,

Jag har fått känna på en bra dag - det ä livet dä' :-) Efter jag tagit HUMIRA sprutan har jag numera några smärtfyllda dagar efteråt. Jag får mer ont i skelettet och magen blir i olag Det är väl några sjuka "vita"som bråkar med GLIVECen bara, men idag ha det iallafall varit en bra dag ! Detta beror helt och hållet på att jag fått göra roliga saker...resturang-lunch och middag och spelkväll med glada skrattande vänner har gjort så "bråket i mitt skelett " fått ignoreras. Det som gör att jag sa hejdå innan natt-timmarna är att trötthet gör mig svag och svaghet gör smärtan mer synlig och därav mer påtaglig. Men en bra dag ha det varit ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela