diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Snö i maj

Publicerad 2019-05-08 07:31:00 i Allmänt,

Det är tur att körsbär...eller bigaråträden ej blommat ut i vackra rosa blommor även fast det varit otroligt nära efter sommarvärme vi haft i April 2019. Jag har kunnat sitta ute och lapa sol i linne. Barnen sprang barfota på gräsmatta. Sedan kom vintern i Maj. Antigen är vintern tidig i år eller så var Aprilvädret sent. Som 4 åriga Liam sa; - men nej...oj...Jag som trodde jag skulle få sommar å bada...nähe?? Hoppa över...sommarn nu äre` vinter igen...å jag längtar efter tomten. Slutsats: DET ÄR JU SOM SAGT BARA GILLA LÄGET. DET ÄR SOM DET ÄR MED VÄDRET TOMTEN KAN JU KOMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela