diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Satans jävla hål!

Publicerad 2019-05-13 13:24:00 i Allmänt,

Mörkt svart hål det känns som jag faller i en jävla svart eller brunt hål! Varit på kirurgläkarbesök idag, efter att ringt in för att kolla upp böld jag fick, fått ,haft nu i April. - jag tror det är något som hänt med ärrbildandet,sa jag. Överläkargrabben lade huvudet på sned och svara: - nej Ingela det är det nog inte. Och han hade såklart rätt! Faan faan faan!!!! Fistelhål 3 cm brett. Ny operation som ska bli stor igen, Alltså stort hål och dränage....Satans...Jag föll i humöret. Började grät. Jag blir så less. Läkaren vet ej hur framtiden kommer bli utan vi kommer göra en snabb tid för operation ,så tar vi beslut därefter. Jag kan INTE använda mitt ordspråk längre: "Det är nytt nu " -för det är det ej! Operation nr 6 Det är allt ifrån nytt för mig! . Bring it on =smärta värk sövning och kladd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela