diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Försöka trampa madrass

Publicerad 2019-05-15 08:44:52 i Allmänt,

Idag skall jag försöka göra en madrasstvättinrättning (oj vilket långt ord .....hiii....) Jag tänker lägga ut pressning på sluttande gräsmatta och sedan använda högtryck med varmvatten i och såpa tvätta husvagns sittdynor. Just idag saknar jag någon av mina "döttrar" som förrut var mammaledig. Just sådana här sysslor är inte min kropp gjord för att utföra men jag ska banne mig få det gjort! 15° sol är bra för förutsättning för att lyckas trycka ut skiten från dynorna, tror jag. Ska vänta någon timme till bara så solen slutar skuggas av husväggen och jag hunnit elda upp värmepannan till hetvatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela