diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Åskmoln utan åska

Publicerad 2019-06-25 18:05:18 i Allmänt,

Idag parkerade ett tungt moln på mitt huvud och tröck ned mig i sovande ställning nästan hela dagen. Hur kan man sova nästan en hel dag!? Jag har ju bara 37.8 i temp i kroppen. Otroligt ont i huvudet och halsen och ena örat men tycker ej detta skall göra mig så enormt trött! Jag somnade t.o.m sittande. Värken är hemsk i kroppen och det känns som beschtrews har fått ett storskov. Höften ,bäckenben, och ryggen vill ej vara i rakställning och sitta är väldigt smärtsamt . Usch för min kropp . Mina händer värker och krampar så nu fortsätter jag ligga utan att göra ett dugg. Det är liksom bara att stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela