diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

som jag är

Publicerad 2019-02-11 11:34:54 i Allmänt,

idag är det återbesök och uppkollande på min kropp på ortopeden. Jag har bett vän skjutsa in mig och komma före för att knäppa min behå. HAHAAA.... snacka om att livet kan visa saker humoristiskt. Jag kan inte klä på själv men klä av, det kan jag.
jag har själv försökt göra mig mindre ful och anskrämlig med noppning av oönskat ansiktshår och lite smet å kletsmink. kom ej ihåg när jag försökte göra mig till sist. allt har ju bara handlat om att genomleva de sista veckorna. jag hoppas på bra besked idag och passar på att vila mig i form

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela