diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Firat in nytt

Publicerad 2018-09-15 07:22:00 i Allmänt,

En tidig morgon fast att det blev sen natt. Så typiskt att inte kunna sova ut fast man får och är hundledig. Hon fick sova hos dottern igår då vi var ut på resturang och bar. Ett nytt jobb skulle firas för maken,eller att han slutat på det gamla firade vi väl mest;-) Idag skall jag ta det lugnt på eftermiddagen sedan skall två små grabbar hämtas för att övernatta här hos oss. Vi har inget planerat att göra så det blir att leka, laga mat och leka mer. Det blir skoj det. Barnbarn är underbart! Tack för att jag får uppleva vara mormor & farmor.
Vackraste blommorna i världen är dem som är plockad av barnbarnsbarn. Igår tog jag Humirasprutan igen. Jag måste sätta larm på mobilen för det. Har blivit så glömsk så nu tog jag det en vecka för sent. Inte konstigt jag är stel och öm. Klant. Varför lida i onödan? Jo för man är dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela