diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Hopp om livslust

Publicerad 2018-10-19 13:06:00 i Allmänt,

Det är hopp om livets livslust igen. Jag har förbannat ont på ren svenska men är iallafall rörlig och känner mig brukbar. I veckan har Storgrabben varit hos mormor i 3 dagar. Han sov här oxå så vi kunde mysa massor. Barn är som sagt medicin och när kroppen tillåter så älskar jag verkligen att få vara med dem.
Att ha en 4a åring är lättare än bebispass. Jag har varit dålig på att kunna lyfta saker med nackspärren, hål-såret och hemska beschtrew smärtor. Idag har jag en ett å halft åring här. Hans dagispersonal är obrukbar idag så då leker vi hela dagen. Världens goknopp är det och han är så lik sin mor. Väldigt duktig på motoriken så klättring och lek är roligt och han är så duktig på att göra som jag önskar. Förstår allt och har eget språk.
Nacken känns så mycket bättre idag! Var på 1 timmes olje-tai- massage igår.
Helt underbart och kostar bara 400sek för 1 timme. Det kostade 540sek för 35 minuter hos naprapaten och då tycker jag att taimassagen var bättre. Idag skall vi även hinna fira systerdotter som fyller 16år. Kalas är härligt. Jag skall även i helgen vara med ett barnbarn på söndag skall yngsta vara här
Så ni förstår ju vilken medicinboost jag fått denna vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela