diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vård å vår

Publicerad 2018-05-04 14:58:49 i Allmänt,

Började fixa med stora studsmattan igår morse' men fick ta paus för kirurgbesökande. Beslutat att ny magnetröntgen skall göras ganska snart och ny operation igen. Av vem , vart och hur beslutas när röngensvar kommit. Känns okej. Hon skrev ut antibiotika i förebyggande. Jag är så less på att tjata mig till detta när det är dax för ny kur. Jag vet och läkarna vet att det blir dax nångång. Hon rådde mig ringa kirurgen och prat över sköterskan (det skall stå i journal att de är ansvariga) Jag skulle inte heller "avvakta" om det kommer böld. Åk in till akuten direkt. Då behöver du ej ringa före. När jag kom hem så åt vi lunch Dottern tillagat sedan började pusslet med studsmattan STORLEK NOG. Nu fattar jag att människor struntar att plocka ned dem till vintern. Jäkla mycket slit för hoppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela