diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Födelsemärke

Publicerad 2018-05-04 19:54:00 i Allmänt,

Har fått ett snabbväxande annorlunda födelsemärke . Det har vuxit upp på några månader. Visade idag upp det för två stycken sjuksköterskor och de tyckte ej det var alarmerande men tyckte det skulle tas bort och sändas på analys. På grund av att jag har både Beschtrews och leukemi med dess mediciner ökar risk att få tumörer. Så därför tyckte de att det skall tas bort. Det kommer ske nästa fredag på vårdcentral. Efter vårdcentral besöket plockade jag ut mer mediciner från apoteket. Nytt recept på Betapred. Sedan handlade jag några påsar mat innan jag mötte upp dottern och dottersönerna för lite shopping. Så jag fick pussa och prata med dem även idag:-) När jag kom hem så kom tredje barnbarnet och hennes mor. Så dagen blev ännu mera fylld av pussar , lek och mys. Att det är underbart med barnbarn det förstår ni 'va? :-D I love it! Jag är så glad att jag orkar vara med dem så mycket. Jag gillar även att ge dem kläder eller leksaker som de behöver. Jag kom själv ihåg vad tacksam jag blev när min mamma gav mina barn detta. Hon kunde ofta ta med dem på "mormordag" då de gjorde något tillsammans eller ibland var på shoppingrundor. Jag är glad att Jonas och jag kan ge . Föräldrarna verkar också bli glada . Nya kläder behövs hela tiden då de växer. Jag ger OCH de får såklart ta hem det jag köpt. Kläderna behövs ju på barnen där de bor. Sedan packar de med dem kläder när de kommer hit ibland och jag får se dem på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela