diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Dagstripp

Publicerad 2018-06-13 20:20:15 i Allmänt,

Idag var jag sällskap åt Saga och hennes moder för att åka till närliggande stad och fixa pass åt 7månaders gamla tösen. Det gick jättebra men tog lite tid, då hon ej kunde sluta skratta på fotot. Lillgumman är för glad. Hahaaa... Man måste visst ha allvarlig min på pass numera.
Vi gjorde sedan shopping/lunch runda i lilla staden. Riktigt kul dag fick jag vara med om idag, fast att jag var ledsen när jag blev upphämtad i morse. Jag hade då fått vetskap om saker som gjorde mig besviken på hur vissa personer är och vill vara. Synd att inte folk kan ha mer vett i skallen så andra skall känna sig ledsen. Men dagen gjorde mig glad och jag har nu beslutat att släppa sånt som gör mig besviken.Har känt denna besvikelse förr och trodde inte man kunde få "dejavu" från förr i tiden .... synd att det blitt så. Det är tur att jag har mina älskade runt mig. Dom gör mig tillfreds och mer än nöjd. Igår var jag barnvakt åt små pojkarna några timmar. En inne dag pga. Lillen hade feber och var lite kinkig om han ej var i min famn. Ändå hann vi leka & baka mellan fika och lunch stunderna.
Idag på butik fick jag kramp (ser ut som starkt sendrag) i min fot och tår. Det gör så himlans ont! Har nog fått i mig för lite kalcium och magnesium skulle jag kunna tro. Fick även kramp i knä och vaden när jag satt i bilens baksäte på väg hemåt. Ingen kul känsla. Bara att stå ut. Så är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela