diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Klipp kort

Publicerad 2018-07-16 20:47:19 i Allmänt,

Befunnit mig på akuten idag igen i massa timmar MEN EJ PGA MIG. Följde med "bonus-mostersjänta" som gjort sig illa. Hua vad tråkigt det är att sitta och vänta. Solen sken och det var 27° ute. Men vi satt där från kl. 10-16 Jag hade startat med städning av garderober innan jag åkte. Fick fortsätta mig det när jag kom hem. Jag gjorde en storskurning av mitt akvarium. Det känns så skönt när sådana göromål blivit gjort. Vill klappa mitt nyfärgade hår på huvudet och säga -bra Ingela bra gjort. Jag har även hunnit fscetime pratat med barnbarn. Oj som jag saknar dem! Flera dagar i karantän har gjort mig utan barnkramar. Inte skoj. Jag har inte känt någon magsjukesymtom så nu är nog faran över och makens karantän har blivit avklarad. Vi har klorinstädat och imorgon kommer vanlig städning utföras av hela huset så nu är jag redo för folk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela