diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Huvedunk

Publicerad 2018-01-04 08:06:00 i Allmänt,

Fasi-k-en vilken huvudvärk! Länge sedan jag hade denna smärta i huvudet så jag vill bara dra något mörkt över mig och stoppa skallen i frysen. Har sovit i intervaller men vaknat av att huvudet vill explodera. Nu har jag tryckt i mig alla tabletter jag försökt finna för bot och pumpat i mig kaffe efter att tvingat i mig frukost. Jag har även börjat nysa så det kanske är förkylning på G ? Jag kan ju få vanliga sjukdomar också, som andra Men ofta söker jag bakomliggande orsaker för dessa smärtor i någon diagnos jag har Nu drar jag täcket över mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela