diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vaken , vaken HELT i onödan

Publicerad 2018-12-18 02:16:00 i Allmänt,

Klockan 02.00 ligger klarvaken. Vissa nätter är så här knäppa i mitt liv. -SOV KVINNA SOV! Men inte då! Inatt kan jag inte skylla på leukemikramper eller låsta leder. För det har jag inte. Jag kan skylla på mitt sår som bränns som eld så jag fått lindra igen med en dusch men det var inte därför heller, jag ligger KLARVAKEN! Har sorterat in tvätt nu mitt i natten till våra garderober. Idiotigöra klockan 2 på natten men vad tusan jag kan ju inte sova. Tror jag går ned till vardagsrummet och slår på en morden i midsummer. Jag brukar ju somna halvtimme innan slutet...hihiii... så blir det väl 2 timmars sömn innan väckarklockan ringer....ska vakna klockan 6 , Skall ha sjuklig 1 åring med mig idag. Ska vi slå vad att jag DÅ kommer vara trött? - ingen som vågar slå vad? NÄ förstår det! Ni skulle bara förlora. Trött på dag=vaken på natt = tråkig kombo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela