diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Gläds med mej idag går jag dåligt

Publicerad 2018-12-03 08:30:00 i Allmänt,

Gläds med mej istället. Det är jag som tycker detta är roligt att göra. Det är jag som biter ihop och peppar mig själv att klara av att gå,stå och åka. Gläds med mig att jag klarat av detta då i tre dagar. Du få tycka min syssla är tråkig men jag klagar ej på dig då du går på trav, hoppar hopprep, sorterar frimärken, går i kyrkan, åker kross,vallar får, är på sökträffar,springer maraton mmm... Jag älskar shoppa. Jag älskar att trängas i butiker och finna fynd. Jag älskar äta på resturang och att få umgås med nån jag älskar. Jag verkligen älskar julklappar. Att ge är underbart! Så därför tycker jag verkligen det är synd om dem som ej valt själv att ej få några i år pga. Vi ger bara till småbarn..... Taskigt. Vissa har inga egna barn och då skall de alltså ge till andras barn ,utan att få nån gåva själv? Taskigt. Sedan finns de som sprider äckel över jul,julpyssel,bak mm.... låt gå att du hatar det i ditt hem men i mitt hem vill jag ha blingbling i fönster och ljus på bron, känna glöggen doft och tänka ut rim. Vill du ej vara bredvid jul-lycka? Välj att sitta hemma själv då. Jag älskar julen, med allt det medför. Vi skrattade gått åt ST krönika. Så jag avslutar inlägget med foto på denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela