diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En släkt läsar test

Publicerad 2018-12-04 19:53:55 i Allmänt,

Nu testar jag hur många släktingar som tänker på julen och juldagen. Undrar om det finns viljor som vill. Undrar hur nån vill ha, göra och vara. Jag kommer operera min multi- diagnostiserade kropp på fredag den 8 dec och har troligen många långa dagar av smärta därefter men ändå kan jag tänka framåt men skulle vilja ha folk som också gjorde det samma. Folk som erbjuder sig att bära möbler, handla , laga mat och städa eller bara säga hur ni tänker...Jag orkar inte allt själv. Huset står till förfogande men det behöver arbetskraft och tänkarhjärnor om traditioner skall överleva. Dukat bord är en jäkla massa förarbete...fast det inte syns

Kommentarer

Postat av: Dottern

Publicerad 2018-12-06 22:30:19

Jag ställer upp 💜💜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela