diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Betapred

Publicerad 2018-04-25 06:40:00 i Allmänt,

Nu har jag ätit betapred några dagar istället för Prednisolon. Jag känner jättestor skillnad redan i alla mina leder, till det bättre. Otroligt egentligen vad en pytteliten tablett uppblött i vatten kan göra. Jag hoppas det fortsätter vara så här. Kortison i kroppen är ju inget kul att tillföra men behövs det så är det ju bra att få gott resultat. Så nu äter jag: betapred, alvedon, tramadol, kalcium, magnesium, Lasix vattendrivade, Glivec och trycker i mig Humira sprutan var 14dag. Just nu äter jag även antibiotika fluxloxasillin och doxyferm Många tabletter blir det. Men jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela