diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Antibiotikatorn

Publicerad 2018-04-23 15:20:00 i Allmänt,

Ringde återbud till tandläkaren. Kände att det ej va snällt att andas på dem med gapande mun samtidigt som jag har förbannad smärta i kinden och käke. Ringde vårdcentral och fick läkartid.
Japp då lägger vi på antibiotika för bihåleinflammation. Äter redan annan för hudinflamation Så nu kan jag bygga torn med antibiotika. Läkaren sa framför sin dataskärm - Men herre je!! - såg du Mina sjukdomar? -nej men alla antibiotikakurer som du ätit, oj oj vad mycket! Japp det är mitt liv det Men jag lever

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela