diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Mycket att fira!

Publicerad 2019-03-06 06:52:21 i Allmänt,

Enorm lycka att KML håller sig i låga värden.
Jag och Jonas har 30 årig förlovningsdag. *flygande på kärlekens vingar. Byter vi förlovningsringar. Vecka 10 1989 Bruksvallarna.
Ebbe har namnsdag, precis på vår förlovningsdag :-) Tänk vad lycklig man kan vara en onsdag 2019. Jag har även startat packning
Nästa vecka drar vi till Thailand och där skall jag gömma mig från att fira min 50 åriga födelsedag. Jag vill ej bli firad orkar ej med att städa, baka och laga mat. Så därför rymmer jag fältet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela