diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Gillar inte vara jag

Publicerad 2019-01-17 16:22:30 i Allmänt,

Snälla kan vi byta kropp med varandra? En vecka...en dag eller En timme bara? Halv timme då? Snälla!! Faan vad jag hatar mig nu. Kroppen gråter och skriker av smärta. Varit utan Humira sprutan jättelänge nu för att få operationsåret att läka. Så nu kan jag knappt gå. Bäckenbotten benet(puppbenet som jag även kallar området) Gör så ont och är något så jävulskt stelt. Ländryggen, bröstrygg, knän, armbågar och axlar smärtar 8 på 10 skalan. Faan är ordet. Det räcker nu! Jag blir så nere av att må så här fast att jag försöker peppa mig att göra någon syssla. Magen smärtar också nu så jag vet inte om det är någon magsjuka på G. Eller bara att magen säger ifrån. Det är ej ovanligt av cancerpatienter eller smärtpatienter att må dåligt i Magen av andra smärtor (likt ni som får resfeber eller scenskräkmage) Jag är ju både och. Jag har iallafall skottat av gården med traktorn i morse för att få gör något och låta tiden gå. Sitta i en traktor är ej så svårt, att klättra ur o i är värre. Sedan har jag struntat i allt resten av dagen. Bäddat ned mig på soffan och bläddrat på tv, play, Netflix och Cmore. Vad vore livet utan Tv? Usch vilken hemsk tanke! Tv är min bästa vän sånna här dagar. I veckan har jag ändå orkat luncha med vän, köpt ny bil, shoppat barnkläder och mat. Haft besök av syster,systerdotter och hennes barnbarn, lagat mat åt sonfamiljen och fått följa med för att hämta Saga på dagis (hon började förra veckan på dagis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela