diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Försvinn...från min kropp

Publicerad 2019-01-25 09:56:39 i Allmänt,

Tyckt att kroppen varit på väg ifrån värsta skiten med hjälp av humiran som jag äntligen sprutade in .....men nääee int'rå! Alla leder..läs ALLA leder är uppsvällda av inflammationer. Jäkla skit reumatism! Försvinn från min kropp! Foten vill inte lyda mig heller ( så nu Monica går jag likt dig! Du har smärta som smittat;-) jätteont gör det att ta varje steg eller stå.) Helst, ja allra helst skulle jag vilja borra ned mina fötter i kokhet vit sand, känna het sol bränna min hud eller bara få bada i jaccuzzin. Men inget av detta kommer lindra förrän om några månader. Dränaget från såret är kvar. Operationen är försenad så jag kommer ej opereras förrän 5 februari. Jag hoppas innerligen att de då kan operera in planerad plugg så jag kan skjunka ned i hett vatten. Visst kan jag lindra med het dusch men det är inte alls så hett som jag önskar. Jag vill rödskolla mej för att vara nöjd( så var jag även som ung, innan sjukdommar) Jag får väl lindra med starkare mediciner bara. Det och att boosta mig med barnkramar. Som Liam sa igår och förrgår flera gånger: - mommo jag gilla dej...du älska ju mig men gilla du mig oxå? - mommo du älska mig du, för du vill jämt pussa på mig mycket du.. du pussas mest. - - Ja , men jag gillar gosa med MIN bästa Liam ,är jag jobbig då? - nej mommo du älka ju mäj, mest Ja! Jag älskar mest! Tack för att mina ungar finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela