diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Undanbedes

Publicerad 2019-02-25 22:21:03 i Allmänt,

Jag skall åka bort, långt bort för att få värme,njuta och ha det lugnt och skönt och roligt. Vi brukar ju åka varje år ( min man å jag) till underbara öar i Thailand och iår passar det ännu bättre att resa bort 😀 då jag även då kan rymma från kalas, bak, mat och arbete med att måsta anordna, orka och stå i centrum på ett party. Så jag undanber mig alltså från fest på min 50års dag. Jag är bortrest och jag lovar att ta en drink för att fira att jag lever :-) Nästan tre veckors semester det skall jag fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela