diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Smyger undan

Publicerad 2019-02-12 12:33:18 i Allmänt,

Vi har en städfirma hos oss varannan vecka. Jag känner mig olustig att finnas bredvid dem fast att jag betalar deras lön. Vad dumt ,att jag skall känna så men det är väl jantetänk. Vem tror jag att jag är? Rikemanshustru? Så nu har det gått 1 timme och jag har gömt mig i vårt sovrum på övervåningen. Att ha ett hus på över 160kvm. Tar tid att städa. De är två lokalvårdare som håller på i två timmar. Jag har legat och sett en dokumentär på svtplay och även legat och funderat på vad jag önskar och vill. •arbetsinsats gärna flera lejda betalda män som kan bära, sortera ,stapla virke på hövind och rensa saker nedanför vår sädtork och nere i källaren •Få besöka harrypottermuseum •inhandla en jordglob jag sett som var snygg •Kunna börja åka på badhus för träning och relaxa •Slipa bort min fulhet i fejjan genom behandling •Men allra mest önskar jag att min arm blir så bra så jag kan köra motorcykel i Thailand OCH SÅKLART bli frisk... Sådär....nu kommer städaren upp...då Går Xhanti och jag ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela