diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Operation nr5 klar

Publicerad 2019-02-05 19:42:00 i Allmänt,

Nu är operation nummer fem klar! Jag har äntligen fått en plugg i såret ! FÖRHOPPNINGSVIS aldrig mer en operation!! OM pluggen skulle lossna eller jag får tillbaks fistel så måste operation ske någon annanstans i Sverige av andra läkare. Så jag HOPPAS verkligen på att detta 2 cm breda hål läker ihop att gör skinn ovan pluggen så den göms för alltid i min kropp. Så nu är jag hemma i min mjuka soffa med min smärtfyllda kropp med jävulsktont babian arsele. Det är svårt att finna bra läge för att slippa känna värsta smärtan. Ligger på 6 på smärtskalan 0-10 Nu. Hoppas tramadol och alvedon räcker annars får jag svälja tablett med värre saker. Fast jag ej gillar dem .Jag hatar känna mig loj i huvudet, fast ibland måste det vara så. För att stå ut. Nu är magen matat och jag längtar efter sömn. Kram på er alla so. Tänkt och kontaktat mig idag. Jag är så glad att NI finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela