diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Beställt valuta

Publicerad 2019-02-25 22:31:49 i Allmänt,

Nu är valuta beställd . Växlingskontor är öppna på helger det är ju underbart med sådana banker.Vilken bra service! Det känns så mycket närmare avfärd när man får tänka på valuta, resväskor,solkräm,medicinbeställningar mmm.. Jag som älskar att packa! Det är upptakt inför semester och det gör att resan känns längre. Jag har såklart inte ännu börjat packa! Men planerar sådant som MÅSTE göras av andra har jag gjort. Så som att läkare måste skriva ut nya recept och intyg. Jag plockade ut medicin för 159300kronor häromdagen. Sicken tur vi bor i Sverige! Jag har frikort så behövde ej betala en enda krona! - Tacka skatteåterbäringen :-) Två helger till hemma sedan så....drar vi.... som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela