diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

8-9månader innan bättring!!!

Publicerad 2019-02-11 15:56:22 i Allmänt,

Så faan heller! Var min kommentar på när läkaren berättade att det tar 8-9 månader innan bättring och 1 1/1ÅR innan jag kanske känner mig bra!! SÅ FFAN HELLER!!! Känner jag nu med armen utan gips och vill gråta av smärta. Inget av som behövs opereras men läkaren sa att en fraktur (utan operation) läker snabbare. Jag ger detta 2 veckor sedan ska jag va frisk!! SÅ FAAN HELLER!! Träning och rörelse endast som kan få mig bättre.Ska starta med att försöka klämma en disksvamp. Försöka vinkla arm hit å dit. Och om några veckor träna med gummiband

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela