diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ögonsamtal

Publicerad 2018-09-29 08:19:33 i Allmänt,

Ringde in på ögonmottagningen på sjukhuset igår. Min ögonhinna är skrynklig och väldigt öm. Jag hade blivit mycket bättre i blödningen i ögat de sista 2 dagarna så jag ej tagit oxyal-gelen som lindrar skav. Men nu gör det rejält ont och det smärtar att blinka varje gång. Efter många timmar ringde sköterskan upp igen efter att rådfråga läkare. * när blödning sker utvidgas hinna. När dessa läker ihop är hinnan då för stor och fickor och skrövlighet kan ske. Så inget farligt för synen men smärtsamt och irriterande. Nu droppar jag gelé upp till 3 ggr/ timme även på natten. -äre inte ens så är det faan det andra så väntan när hon blödde näsblod"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela