diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ej Irit

Publicerad 2018-09-20 07:34:00 i Allmänt,

Blev inskjutsad av svärdotter och dotterdottern på akutmottagningen efter att vi lekt och ätit lunch hemma hos mig.
Väntan var lång på sjukhuset. Fick vänta en å en halv timme. Lång tid för en 10 månaders tjej. Så de gick promenad och åkte sedan iväg och handlade på matbutik medans jag väntade. Resultatet av undersökningarna var: -INGEN irit! Tack så bra! Det var blodkärl som spruckit. Kan bli så när man tränar, nyser eller som på mig...Ingen aning varför? Jag vaknade sådan. Efter akuttiden åkte vi hem till dem och fixade,sydde,hängde gardinstänger,gardiner,tavlor och hyllor. Blev jättefint!
Så nu är alla väggar på nedervåningen i deras hus tapetserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela