diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Quickfix

Publicerad 2018-10-04 21:25:00 i Allmänt,

Snabbt in och snabbt ut från dagsoperation. Sövningen var bra men ej den bästa däremot var uppvakta snabbt avklarat så kl 14. 30 var jag hemma. Operationen lyckades. Knixig och svår var de 2 kirurgernas ord men jag är nöjd med resultatet. Nu kan jag se en ljusning om bot. Nån operation till bara sedan är jag nog pluggad ( de skall tillslut sätta en plugg i mig) Nu har jag en dränage som skall lätta läkning . Jag har även en utgröpt håla ca. 5 cm bred och 6cm djup . Den gör ont! Har nu långtidsverkande morfin och Alvedon som skall bedöva mig nån dag. Sedan går jag över till mina vanliga smärtvärktabletter. Godnatt. Nu lägger jag mig för att känna på nattpass. Undra hur många duschningar jag måste göra i natt? Så jobbigt men nödvändigt...och ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela