diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ger faan i mig upp

Publicerad 2018-10-12 12:50:03 i Allmänt,

Att känna att man vill ge upp de sista kilometrarna innan man har nått mål i maraton har jag aldrig upplevt. Jag kan lova att jag heller aldrig kommer eller vill känna den känslan, då springa är det tråkigaste man kan göra. Men ge upp det är jag faan i mig att göra nu. Det räcker! Jag är så less på att vara sjukskriven sjukpensionär. Ja ni läste rätt. Jag skulle varit sjukskriven minst tre veckor med hög smärtlindring OM jag varit arbetande. Nu har jag inget jobb utan är en sjukpensionär pga. Att jag inte skulle klara av att jobba. Så alltså är jag klenare än klenast nu och jag vill bara skrika: - NU RÄCKER DET!! JAG GER UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela