diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ensamtid

Publicerad 2018-10-06 23:42:00 i Allmänt,

En helgdag i ensamtid igen gav en tv kväll och en kreativkväll då jag sydde en kofta åt mig själv.
Börjar närma sig midnatt nu så nu går jag till kojs. Kolsvart,tyst och endast bulldogen snusningar hörs. Jag skulle velat varit mer pigg och rörlig så att även jag kunnat nattsuddat. Men det sker nog ej den närmsta tiden så det skall jag se till att ta igen genom annat roligt dagtid. Utan måsten av uppass och pass bara vara ...som exempelvis många dagars shopping ;-) Shoppar man saker så finns ju saker kvar än om man dricker massa en ikväll...vips va det roliga slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela