diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Horoskop en vägvisare?

Publicerad 2018-11-21 06:10:00 i Allmänt,

Tänk vad bra att horoskopet säger åt mig vad som ska göras ;-) Såklart jag lyder...hiii... det är på G...resan alltså. Det är långa många dagar innan resan utomlands skall göras . Jag får längta först till nästkommande helg då vi skall åka till shoppingmecka Gekå. Tänk vad bra liv jag kan ha ändå med min hemska kropp. Det är ju tur att jag funnit världens bästa man som gör mitt liv och drömmar verkliga. För inte tusan räcker löneförhöjning av 50kr per månad i min sjukpension till stora vakanser. Även om horoskopet gett mig order och tips. Till helgen skall jag även få njuta. Då skall minsta barnbarns jäntan sova hos sin farmor och farfar.
I helgen som var utlånades huset till 4årings kalas. 30tal människor umgicks, lekte ,fikade i vårt hus. Det blev jättelyckat . Jag hade pysslat och grejat med kalastemat lillafamiljen bestämt sig för. Jag blev t.o.m nöjd med min skapelse. En klapp på axeln till mig själv att jag vill och kan fixa. Hjärnan vill ju oftast mer än kroppen tillåter. Typ som hände dagen efter kalas då vi var bortbjudna på 17års festligheter. Kroppen tog slut och jag fick ta ledsamt beslut att avboka. Jag hatar att måsta göra så, det blir så påtagligt att jag inte är en frisk nötkärna då kroppen lägger av. Kl14 började soffplatsen få liggande sällskap och 18.30 fick sängen en fortsatt sovande Ingela för natten. När jag får så där ont så blir tröttheten otroligt slående. PANG... så blir det... Men nu mår jag bättre. Inga planer för dagen mer än leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela