diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Semester bokad

Publicerad 2018-05-11 14:39:00 i Allmänt,

Nu har jag fixat klart planering och bokning av hotell för en lite tripp dottern och små pojkarna skall göra tillsammans med mig. Vi skall åka till Kolmården och vara där i två hela dagar. Men sova på hotell i 3. Jag har aldrig varit där själv förrut och ser verkligen fram emot detta. Vi är hemma på morsdag men sen åker vi. Frallan får stanna hemma och i värsta fall åka lastbil om dagarna, men det lär nog gå bra det också. Jag har sagt förrut att den dag våran 10åriga hund sorgligt nog ej finns mer kommer jag inte skaffa andra djur. Allt för att jag ej längre vill sitta fast med måsten. Jag får önska denna resa av maken ( för min kostnad/ Vicky betalar sin) av honom i morsdagspresent. *blink blink Annars så har jag önskat en ny soffa
men som förr ....så struntar jag hellre i materiella ting och tar upplevelsen hellre. Man lever ju bara en gång. Jag fixade ihop en resplan och med barnslig kalender som Liam 3år kan pricka av i tills vi skall åka (likt en julkallender)
Jag har även fått en bilbältesstol som Liam skall ha. Allt för att sitta bra utan att bli åksjuk
Just nu sitter jag i väntrum på vårdcentral. Jag skall få läkare att skära bort ett snabbväxande födelsemärke. Jag är 20 minuter för tidig. Inte så kul att vara det men jag blev klar mycket fortare än jag trodde på den lilla loppisrundan jag var innan jag åkte hit. Annars brukar jag se till att bara vara i tid. Ingen gillar ju folk som är för tidig. ( bara stressande för andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela