diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ett stens hugg

Publicerad 2018-05-12 06:03:00 i Allmänt,

Födelsemärke stensades bort och ett stygn och 4 stripe plåster håller ihop. Läkaren trodde ej på något farligt men skinnpluppen sänds på analys ändå. Känns bra att jag tagit mig till läkare för att få bort orosmoment. Att kolla sina födelsemärken skulle fler ta ansvar för. *läs Jonas. Efter läkarbesöket kom sonen med familj på kortvisit. Han lånade duschen (närmare till resturangbesök härifrån) Jag hann snacka med Saga som är 6 månader. Hon hade enormt mycket att berätta för farmor sin, det hade ju gått ett helt dygn sedan förra samtalet ♡fniss... Kvällen blev en tvtittar stund, fast en kort sådan då jag slocknade på soffan. Fredagslö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela