diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Återhämtning snabbt

Publicerad 2018-05-08 07:37:00 i Allmänt,

Jag är i mitt vanliga jag efter att tagit en "sitt å ligg i soffan dag". Så idag skall jag hitta på något. Vad vet jag inte ännu, har inte bestämt mig än på vad jag är sugen på att greja med. Kanske lite skrapning av färg på trädgårdsmöbler? Eller måla räcke? Eller beställa klart resa genom Internet? Eller skura 60kvm. altan? Inget av det jag skrev nu kändes som något lockande än.... men det är ju tidig morgon än så jag kan nog hinna ändra mig. Jag skall beställa mer medicin genom 1177 iallafall, men detta är ju inte något svårt utan ett klick på en minuts jobb så är det fixat. Hade jag inte haft såret som skall opereras hade jag krupit ned i jaccuzzin. Det här jag jätte längtan efter. Det är väl ofta så ; sådant man ej får göra eller äta vill man ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela