diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vad bra det är med antibiotika

Publicerad 2018-03-20 14:41:51 i Allmänt,

Pigg men inte rask idag. Vi har varit på snorkeltur till vackert corall rev. Enormt att kunna simma i vackert akvarium. In att har jag sovit ryckigt då jag annan nått vaknade med kakwrlacka 2 cm stor på min arm. Vi bor vackert och det som är ovanligt för oss är ju helt normalt för thailändare. Tänk vad världen är stor och vad många olika levande varelser det finns. Idag har jag än en gång kommit på att de som tror på någon religion har inte varit i olika hörn i världen. För världen är så stor och det finns så mycket olika liv från milimeter storlek till exempelvis är man som just hoppade på min axel....så jag skrek.. ..igen... Vi var idag till en sjözigenareö där de var helt o-troende men hade totempålar som de kunde dyrka i solens styrka eller för godfiskelycka. Det är otroligt vad många människor lever annorlunda än oss i lilla..pyttelilla Sverige. Vi tror att som vi lever är mest normalt-det är det inte. Folk som tror att vårt leverne är mest vanligt har aldrig upplevt världens olika hörns folk och deras leverna. Jag är så glad att jag får se allt vi just nu upplever. Tänk vad bra jag har det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela