diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Sista dan på Thong

Publicerad 2018-03-21 08:06:24 i Allmänt,

Idag känner jag att jag är en med olika diagnoser. Såklart helt normalt för mig men då man är på semester tror man ju att man skall klara av att göra allt som andra. Jag har beslutat att vara hemma i huset idag och läsa vila och ligga i skugga. Det är ju sprutdag och då är det vanligt även hemma i Sverige att jag "får flunsakänning" Tog Humira igår kväll så att jag skall må bättre på fredag. Så är tanken. Men vem vet. Återstår bara att se. Imorgon flyttar vi in till fastlandet. Skall sova där 2 nätter. Då är det lite vanligare med wiifee så jag kan kanske visa vad vi upplever. Här finns wiifee bara på en resturang. Igår kväll räknade vi till 9 grodor och 4 geckos inne i huset. Jätte fränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela