diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Massage

Publicerad 2018-03-11 05:21:22 i Allmänt,

Startat dagen med en badning igg underbart god frukost igen. Färskafrukter med yoghurt. Toast och en annanasshake. Därefter tog jag en oljenassage. Så nu kan jag nästan räta på fingrarna rakt. Jag skrev på Google translate en översättning till thai, att jag hade reumatism och nackproblem så min kropp tålde ej ryck. Hon förstod allt och var underbart duktig. Nu skall jag chilla lite innan ett andra dopp idag i havet. Jag har haft en jobbig natt med illamående några timmar så jag velat kräkas. Ikväll måste jag ta Glivec tidigare och köpa typ bananer som magen kan få så den inte bränns som eld. Rutiner blir inte likadan när man är på semester men jag njuter nått så jäv-skt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela