diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Mår bra

Publicerad 2018-03-30 08:09:00 i Allmänt,

Jag mår bra. Lever som vanligt och gillar mitt liv. Tur att jag har energipåfyllnad av olika . Igår var vi bjudna till vänner för påskmatintag. Tänk vad härligt att de och vi har samma barnbarn och de små går mellan famn till famn för kramar berättelser och mys.
Allt känns så enkelt och jag blev även grattar i efterskott. Jättefina hemskickade myssockar med kycklingar på. Vi åkte hem vid 20 tiden och jag kände mig slut efter att varit på benen hela dagen. Påskmat-storhandlat,
bakat och plockat i huset. Men jag mår bra. Skärtorsdagen 2018~ check Nu fortsätter vi med långfredag. Undra om den skall upplevas som förr? Då vi ej ens fick leka med kompisarna i granngården och endast Språka på Serbikratoska visades på tv. Hahaha.. . nej tur att detta med kristnas sagor och regler utlakats så jag kan ha traditioner med påhittade påskharar som väroer godisägg och kycklingar som värper påskskinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela