diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Kl5 på andra sidan jorden

Publicerad 2018-03-15 00:00:48 i Allmänt,

Igår glömde jag köpa banan eller annat jag kunde äta samtidigt som intag av leukemimedicin. Den som är dum får lida. Självförvållad magsmärta är resultatet. Jag har sovit djupt och vaknat tvärt av att magen bränner och har kvälvningar. Nu klockan 5 har kroppen även sagt: -nej nu räcker det. Det känns verkligen att mjag var "på benen" hela dagen igår med motorcykelfärd och bad på andra stränder. Ingen dagsvila alls. Den som är dum får lida. Nu längtar jag verkligen tills morgonljuset är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela