diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Japp näe men annat

Publicerad 2018-03-05 13:37:12 i Allmänt,

Jag har vaknat pigg och med energi. Tig tag i att ringa vårt tvombud som jäklas med våra sändningar . Jag som har ångest för att prata med folk i telefon. Jag har aldrig gillat detta och just därför gillar jag sms/ mess konversationer mycket mer. Men ibland måste man ju bara så något skall kunna bli bättre. Efter samtal och plan på fortsatt hjälp åkte jag för att lämna igen nånslags pryl till tankbilen som Jonas skruvat på i söndags kväll. Hunnit även göra av med flera hundra kronor på mat handling. Två kassar blev det bara men ändå så dyrt. Att det skall vara så dyrt att överleva. Tråkigt att vara vuxen. Jag köpte små prylar som saknats i respackningen. Så nu är jag klar med den! Endast nessesären som skall ned och Humirasprutorna med kylväska. Oj vad tidigt jag blivit klar. Vi åker ju inte förrän på torsdag mitt på dagen. Resväskorna känns inte alls tunga fast jag hade så många "smet och klet" flaskor med. Så på hemresan lär ju väskorna kännas tomma i vikt. Idag skall jag pyssla på med hyllor som jag vill ha uppsatt men jag skall även vila massor. Är man en diagnosingela så får man göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela