diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Illa jag mår illa🎶🎵

Publicerad 2018-03-06 08:38:00 i Allmänt,

Att jag mår illa på kvällarna är något jag är beredd på . Numera mår jag även illa på morgonen. Kortisonet gör magen illamående och magnesiumet gör den i olag. Nu äter jag antibiotika (igen) och sådana tabletter är inte bra för magen. Den gör ont och i uppror. Jag får kuta till "på damernas" och för att stilla kräkreflexer ligger jag . Brukar ta cirka 2 timmar innan lindring. Idag skall jag vara lektant åt Saga några timmar. Pussa och ladda energi.
Jag skall även städa halva huset så resten av boeendet kan städas imorgon. Bör ju vara dammfritt när lillafamiljen skall bo här några veckor. Tvätten skall också få besök av arbetskraft. Så denna 29åriga förlovningsdag (förlovade oss v.10 -89) ska firas med göråmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela