diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

En hel påse

Publicerad 2018-03-02 09:28:00 i Allmänt,

Att få plats i resväska för en Ingela är alltid en utmaning.
Det som är skrymmande för just mig är all medicin (och skydd )och kylväskan med sprutor &kylklampar. Det blir näst intill proppfullt i min handbagage-ryggsäck bara med dessa måsten. Det blir speciellt just i år oxå då vi inte skall bo civiliserat på samma sätt utan mer på mindre öar. Så jag har köpt all solkräm som skall avverkas på dessa kommande veckor. Bara dessa flaskor tar upp mycket av resväskan utrymme. Det blir tung väska dit och lätt väska hem. Jag har inte plockat med så mycket kläder då vi skall tvätta några gånger där och mest skall bikinin vara det klädesplagg jag mest skall bruka, för förhoppningsvis. Jonas snarkmaskin skall oxå med, så det blir en stor del av hans handbagage. För förhoppningsvis kan han använda den på flyget och på så sett sova tyst flera timmar. Annars brukar min aga bli större ; då jag själv ej vill somna pga. mina grisaktiga läten och att putta i honom för hans höga läte. Jag tycker synd om medresenärer som blir störda av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela