diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

3 ungar

Publicerad 2018-03-05 05:48:00 i Allmänt,

Vilken helg, underbar. Det här varit full huggning. Först kom Saga på lördag tillsammans med sin busiga /snälla 3 månaders hunden och strax därefter kom de två små pojkarna ;Liam och Ebbe. Jonas och jag har hjälpts åt hela helgen med lek , mat , bus, fika, blöjombyten, välling kräkning, sovningar . Att få ha alla sina tre barnbarn här i två dagar har gått jätte bra. Men ni som sägar: -hen är ju BARA hemma med sina barn . Utan att själv gjort det ; fattar inte vilket jobb det är med de små. Kroppen har hållt ihop bra . Tack vare att Jonas har varit med hela tiden. Jag har fått ta mina duschstunder för att försöka få upp en ny kommande varböld och har få lägga mig och vila i leken eller de små stunderna vi fick Liam att vila lite med barnprogram på teve. Jag hade lagat mat innan barnen kom som vi sedan värmde. Det är verkligen lättsammare för oss att göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela