diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Undersökta lungor

Publicerad 2018-06-25 19:48:34 i Allmänt,

Kl 11 på vårdcentral. Urin& blodprover. Sänka, propp-prover och EKG Syreundersökt och blodtryck. Lite förhöjd sänka men lågt syre i blodet annars var alla andra prover bra. Fick åka in till sjukhuset med blodröret pga. Deras postgång redan gått. Det gjorde inget då å jag ändå skulle till lungröngen på akutremiss i dörren bredvid kliniskfys. Man såg ej någon vätska på lungorna , bara en förändring som fanns där redan 2011 (inget farligt) Så alltså har jag ingen lungsäcksinflamation eller lunginflammation eller vätska. Så bra! Men har ändå jätte ont och skulle jag ej haft de imunetativa medicinerna jag äter dagligen skulle jag fått ipreen på recept. Men nu får jag äta mer smärtstillande och fått order på vila. Så förhoppningsvis läker det ut sig på några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela