diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Smatter

Publicerad 2018-06-14 07:51:03 i Allmänt,

Vaknar av smatter på taket och fönsterbleck. ÄNTLIGEN REGN. Vi har torka i Sverige så låt det det regna.
Idag blev det jordgubbar och mjölk till frukost. Passar bra som uppladdning inför systerdöttrars examen som jag idag skall bevittna. Ska bara få sömngrums ur ögonen och få medicin verkande i kroppen så jag kan röra mig bättre. Har börjat ta magnesium och mer kalcium idag. Hoppas det hjälper min kropp. Imorgon bitti måste jag på sjukhus för att ta prover i fastande tillstånd. Så då får jag ej njuta av jordgubbar och tidning i lugn och ro, utan lär trängas med krävande pensionärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela